Natālija Gaņina. Labdarības koncerts

natalija_ganina

I daļa
L. van Bēthovens Sonāte op. 57 Nr. 23, “Apasionāta”, fa minorā (1. daļa)
F. Šopens Balādes op. 23 Nr. 1, sol minorā op. 38 Nr. 2, Fa mažorā
K. Nilsens “5 skaņdarbi klavierēm”, op. 3 “Humoreska bagatelle”, op. 11
S. Rahmaņinovs Prelūdijas op. 32 Nr. 10, si minorā op. 32 Nr. 12, sol diez minorā
F. Lists “Lielā Paganīni etīde” S. 141, Nr. 2, Mi bemol mažorā
F. Šuberts Ekspromti op. 90 Nr. 3, Sol bemol mažorā op. 90 Nr. 4, La bemol Mažorā
II daļa
S. Rahmaņinovs Prelūdija op. 23 Nr. 3, re minorā
Etīde glezna op. 33 Nr. 8, sol minorā
F. Šopēns Polonēze Fantāzija op. 61, La bemol mažorā
Etīdes op. 10 Nr. 4, do diez minorā op. 10 Nr. 9, fa minorā
P. Čaikovskis “Februāris”, “Augusts” un “Novembris” no cikla “Gadalaiki”, op. 37
F. Šopens Etīdes op. 25 Nr. 1, La bemol mažorā, op. 25 Nr. 11, la minorā

Kāpēc cilvēki apmeklē klasiskās mūzikas koncertus?

Tāpēc, ka to ietekme uz visdažādākajiem cilvēkiem ir līdzīga kā lūgšanām − neatkarīgi no cilvēku izcelsmes,
izglītības līmeņa, dvēseliskās uzbūves, ticības vai muzikālajām kaislībām.
Lūdzoties cilvēks pietuvojas savai ideālajai būtībai, tādai, kādu mūs vēlējies redzēt Radītājs, kas dāvājis mums dzīvi.

Klavieres īsta meistara rokās dzied un izsauc dziļus pārdzīvojumus, sniedz harmoniju katra cilvēka dvēselē un
tāpat ka lūgšanas mudina radīt kaut ko viedu, labu un mūžīgu, ar ko varētu lepoties mūsu pēcteči.

Koncertā skanēs Šopēna, Šūmaņa un Čaikovska romantiskie skaņdarbi.

Kritiķi uzskata, ka jaunās pianistes spēle izceļas ar daudzpusīgu frāzējumu, niansētu tuvību un izjustu kantilēnu un
tā piesaista nevis ar bravūrīgu virtuozitāti, bet drīzāk psiholoģisku dziļumu.

Pēc šī koncerta neviens nepaliks vienaldzīgs, divas stundas paskries kā viens mirklis, radot dvēselē mieru un godbijību.

 

“Viņas spēle ir poēzija. Katra skaņa nāk no stīgas sirds…” (Ivari Ilja, Tallinas Mūzikas akadēmijas Klavieru katedras priekšsēdētājs)

Natālija sākusi spēlēt klavieres 4 gadu vecumā, un jau pēc gada iestājās Pāvula Jurjāna mūzikas skolā. Pēc
uzvaras nacionālajā konkursā “Talants Latvijai” Natālija sniedza pirmo solokoncertu Latviešu Biedrības Zelta
zālē. Jaunākais Natālijas sasniegums ir 4. vieta Frederika Šopēna konkursā Igaunijā. Viņa ir piedalījusies Dmitrija
Baškirova, Lauri Vainma, Igora Lazko un Antona Ļahovska meistarklasēs. Pašlaik Natālija mācās Karaliskajā
Mūzikas koledžā, Lielbritānijā. Vislielākais prieks pedagogam ir viņa audzēkņu sasniegumi, tāpēc māksliniece gribētu veltīt šo solokoncertu saviem dārgajiem skolotājiem.

“Tikai mūzika spēj pateikt visu, nepaskaidrojot neko” (Sems Smits)

Koncerta organizators: Hilton Commercial OU

08 Jūn

19.00 / ceturtdiena / Rīga, Lielā ģilde

Lietas, kas būtu jāatceras pirms DOŠANĀS uz KONCERTU!

Uz vakara koncertiem, kas paredzēti pieaugušo auditorijai, lūdzam vecākus izvērtēt nepieciešamību ņemt līdzi mazus bērnus.

Stundu pirms LNSO simfoniskās mūzikas koncertiem plkst. 18.00 Baltajā zālē notiek “Pirmskoncerta sarunas”, kuru laikā LNSO galvenais redaktors Orests Silabriedis kopā ar kādu ekspertu runā par vakara koncertprogrammā iekļauto skaņdarbu rašanās laikmetu, opusu tapšanas apstākļiem un komponista radošo biogrāfiju. Šīs sarunas noteikti papildinās un bagātinās jūsu koncertpieredzi. “Pirmskoncertu sarunās” ieeja ir bez maksas.

Visi kārtibas noteikumi

Atgriezties uz Koncertiem